CTA op LinkedIn

Doe niet altijd een commerciële CTA (call to action) in je berichten/posts op LinkedIn zeg ik altijd.

Af en toe is prima (mensen moeten tenslotte ook weten waarvoor en wanneer ze met je kunnen samenwerken) maar doe het niet non-stop. Dus niet in elke post een commerciële CTA als: stuur me een bericht, bel me, ga naar de website. Dan kom je te commercieel over en dat gaan mensen irritant vinden (en terecht)

Als je een CTA wilt plaatsen kan het bijvoorbeeld ook zijn:

  • Wat denk jij hiervan?
  • Kies je voor A of B?
  • Herkenbaar anyone?

Ook daarmee lok je interactie uit.

En soms heb je gewoon een post waarin je geen CTA aan het einde hebt voor de afwisseling. Want een CTA hoeft echt niet altijd. Wissel gewoon af in je content.

Voorbeeld met commerciële CTA

Binnenkort start mijn Boost je business op LinkedIn traject dus vandaag geef ik even een linkje naar een post met een commerciële CTA (call to action) richting het Boost traject.

Hieronder kan je de post lezen met alle ins and outs (leuk al je mee gaat doen natuurlijk, welkom!).

Onder andere staat er in de post het resultaat en een CTA naar mijn site:

We starten half april met dit groepstraject. Je hebt mij dus als je persoonlijke coach/stok achter de deur/accountability partner 10 lenteweken lang 

Na afloop van dit Boost je Business op LinkedIn traject:

– Heb je meer en betere klanten & meer omzet uit LinkedIn

– Heb je meer interactie met je (potentiële) klanten

– Weet je hoe je jezelf en je bedrijf het beste kunnen neerzetten/profileren

– Ken je alle mogelijkheden van LinkedIn en weet je hoe je deze benut

– Heb je stap-voor-stap jouw profiel up-to-date gemaakt

– Zet jij LinkedIn strategisch in met de juiste contentstrategie zodat je altijd weet wat je moet posten en wanneer.

Wil je meer weten? Stuur me een bericht of ga gelijk naar de site AnoekSchippers.nl/Boost

Lees hier de hele post met CTA naar het Boost traject

Creatormodus

Voorbeeld zonder commerciële CTA

In een andere post gaf ik een overzicht van handige tool voor ondernemers. De cta was hier:

Welke tools gebruik jij van deze top 5 en heb je zelf nog aanvulling van tools die jij vaak gebruikt? Deel ze hieronder

Lees hier de post.

Voorbeeld zonder CTA

In deze post gaf ik een kijkje achter de schermen bij een incompany training. Geen cta erbij gezet.

Lees hier de post zonder CTA

Creatormodus op LinkedIn

Zo zijn er natuurlijk nog veel meer voorbeelden, kijk gewoon eens of je een beetje kunt afwisselen.

Succes ermee en veel plezier!

Ik help ondernemers en mkb-ers bij het inzetten van LinkedIn op een manier die bij hen past zodat zij meer klanten en leads uit LinkedIn halen. Dit doe ik d.m.v. incompanytrainingen en trajecten bij bedrijven, LinkedIn VIP dagen & trajecten (1 op 1), het Boost groepstraject en mijn Online LinkedIn Programma.

Regelmatig geef ik een Masterclass over Top of Mind worden op LinkedIn waar je je gratis voor kunt aanmelden via deze link.

Wil je liever gelijk een inspiratiesessie met mij inplannen dan kan dat direct in mijn agenda via deze link. Leuk je binnenkort te spreken.

Stappenplan LinkedIn

Je bent er bijna...

Waar mogen we het stappenplan naar toe sturen?

You have Successfully Subscribed!

Je bent er bijna...

Waar mag ik de bevestiging van je inschrijving naar toe sturen?

You have Successfully Subscribed!